Thursday, February 16, 2006
Деновиве тимот на МакТрек работи на основање на првиот македонски Стар Трек фан-клуб. На форумот, веќе постои дискусија на оваа тема, така што, може да погледнете. Наскоро ќе го објавиме датумот на официјалното основање на Стар Трек фан-клубот, и веројатно ќе има состанок, околу договори за активностите и околу доделување на членските картички. Следете го форумот или контактирајте со нас: maktrek@gmail.com

Исто така, да ве потсетам за петицијата за спасување на Star Trek: Enterprise. Ако не сте ја потпишале, кликнете тука.
 
автор: Бојан Николов @ 2/16/2006 02:55:00 PM |


5 Comments:


At 5:22 AM, February 17, 2006, Anonymous DeeJay

Вака.
Петицијата е потпишана.
Ќе се зачленам и во форумот.
За името на фан-клубот... Најмногу ми се допаѓа - „Armakedon Fleet“, и „Mak Fleet“ е ОК, но за тоа ај таму.
До немајкаде сакам Sci-Fi, ги сакам и „Стар Трек“. Не знам баш се’ за нив, но последниве епизоди на „Enterprise“ на Телма и Вашиов блог ме натераа почесто да гледам кон вселената. :)
Ајде се гледаме/читаме на форумот.
Поздрав!

 

At 1:40 PM, February 17, 2006, Blogger Бобо Николов

За името веќе одлучивме. Фан-клубот ќе се вика Mak Fleet. :)

 

At 12:45 AM, February 20, 2006, Anonymous Anonymous

bob, ovoj na slikava si ti ili ?

lichish na klingonec ! :))

 

At 5:10 PM, February 21, 2006, Blogger Бобо Николов

Јас сум. Да, Клингонец сум.

 

At 4:01 PM, April 05, 2006, Anonymous Krste

Bobo milo mi e sto konecno ideava za fan klubot ke zazivee i sto blogov pocna da funkcionira kako sto treba imas CELOSNA PODRSKA OD MENE